Sov Gott...


Vet ni hur dåsig jag är, jättejobbigt är de. Lutar jag mig bakåt och blundar så är det inte långt borta att jag somnar, så dåsig så dåsig.

Jag pratade med min doktor i onsdags, det var hon som tyckte vi skulle prata.
Hon har skrivit ut en tablett till mig... men då denna är beroendeframkallande så vill hon inte fortsätta med det utan istället hitta andra lösningar för mig.
Jag tar inte tabletten på dagen men däremot till natten för att få sova bättre.
Men det är de stopp på nu.

Istället rådde hon mig att ta en annan tablett "Mirtazapin" jag ska ta denna varje kväll klockan 20:00 den ska göra att jag kommer i ett lugn och då kan få en god nattsömn men fy sjutton vilken hemsk medicin.
Jag tog en tablett i onsdags kväll och det kan jag då säga att de gör jag inte om för i torsdags... alltså hur jag mådde... torr i munnen, ännu dåsigare än vad jag är idag och huvudvärk så NEJ Tack till den medicinen.



Natten till idag tog jag ingen tablett och så kommer jag försöka att fortsätta. Jag ska ta kontakt med Ulrika om två - tre veckor för att utvärdera, jag har redan utvärderat ja... Kan hända jag kontaktar henne till veckan istället, borde finnas andra som inte ger dessa biverkningar.


Hon skickade mig en broschyr som kom idag, vem vet den kan ju hjälpa.

 Vi hörs snart igen
/Lotta

Gillar